joi, 8 septembrie 2011

Andrei


Postul asta o sa fie un pic diferit fata de celelalte. O sa fie diferit pentru ca are un adresant clar, este adresat in primul rand baiatului meu, Andrei.

Desi imi place SF-ul nu imi dau seama cam cum o sa arate lumea peste vreo 15 ani de exemplu. Nu stiu daca ce am scris eu pe blog acum o sa mai existe atunci. E posibil ca cei de la Google sau viitorul Google sa faca o baza de date cu ce se scria pe vremuri pe internet, un fel de muzeu. In cazul asta lucrurile o sa arate pentru Andrei cam cum au aratat pentru mine cand ma uitam la primele poze ale parintilor mei. Imi si imaginez un posibil dialog intre Andrei si Svensson (am ales un nume suedez dar cine stie ce surprize imi poate oferi viitorul, poate o sa vrea sa se mute in China).

Andrei:
     Bai Svensson, tu iti poti imagina cum se descurcau parintii nostril cu asa calculatoare? Uite ce scrie aici pe blog babacu, cica si-a cumparat un laptop cu banii de pe o masina. Tu iti dai seama ce masini erau pe atunci? Frate, eu zic sa mergem la muzeu sa facem caterinca apoi de ei...
Svensson:
     Frateee, pe vremea aia erau hoti, cica au ramas fara biciclete. Auzi, tu stii cum pot fi folosite genul ala de biciclete?

Ma opresc aici cu fantezia, sper ca am reusit sa ma fac inteles si acum am sa trec la subiectul postului de azi, 8 septembrie.

Azi e ziua ta Andreiu, acum 6 ani te-ai nascut iar doctorul mi-a zis ca am un Mitsubishi de baiat. Cred ca se gandea la modelul Pajero pentru ca la nastere prin gama aia te incadrai . 
Iti spunem ca in primul rand suntem foarte mandri de tine, suntem mandri de cum ai reusit tu sa faci fata tuturor schimbarilor aparute in ultimul an. Anul trecut, pe vremea asta, am serbat ziua ta de nastere alaturi de colegii tai de la gradi si de Miss Ana iar anul asta o sa petreci alaturi de colegii tai suedezi (irakieni, chinezi, etc) . Multe s-au intamplat intr-un an dar te-ai descurcat de minune.  Ti-ai facut prieteni noi, reusesti sa vorbesti cu usurinta intr-o limba ce inca imi pare uneori imposibila.

Ai inceput scoala si ma uit cu admiratie cum te-ai integrat intr-un mediu cu totul nou. Stim ca nu e usor insa esti un copil intelligent, adaptabil si avem mare incredere in puterile tale.
Sa stii Andrei ca eu si mami suntem alaturi de tine, te iubim enorm si iti dorim din tot sufletul sanatate si o viata frumoasa, plina de bucurii.

La multi, multi ani!!!
Mami si tati


P.S. 1 Ne-am luat biciclete noi pe care le tinem incuiate langa usa, probabil spre disperarea vecinei de palier.
P.S.2  Am progresat in ale pescuitului.

Pana la o noua postare va salut cu drag si va trimit ganduri bune!
Ciprian

8 comentarii:

  1. Si noi suntem tare mandri de finutul nostru Andrei!

    Il pupam cu drag si dor!

    La multi ani!
    Mihai, Nana si Nanu

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa captura!Pastrav? Si un La multi ani! micutului suedez

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim frumos pentru urari! Multumesc si pt aprecieri, e un salau:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura-cum ai ajuns in suedia?

      Ștergere
  4. cum ai ajuns in suedia?

    RăspundețiȘtergere