vineri, 5 august 2011

Fara biciclete



Dap, am ramas fara biciclete.  Saptamana trecuta cineva ne-a furat bicicletele din fata blocului si asta in plina zi. Am lasat un pic de timp de la eveniment pentru ca am fost foarte, foarte suparat si nu prea mi-a ars de povestit. Insa nu intentionez sa “ascund” lucrurile mai putin placute ce ni se intampla pe aici.
Pentru mine a fost un soc. Bicicletele deja faceau parte din viata noastra cotidiana, ne plimbam, mergeam la cumparaturi, eu cel putin foloseam zilnic bicicleta. Acum ne facem curaj sa ne cumparam altele in timp ce ma uit cu nostalgie in parcarea de biciclete.

Initial parcam bicicletele pe palier pentru ca, recunosc, nu ma simteam foarte confortabil cu gandul ca bicicletele stau asa peste noapte legate cu o incuietoare mai mult de jucarie.
Si pe palier au stat parcate pana cand o vecina mai in varsta ce sta la acelasi etaj cu noi ne-a spus pe un ton plin de repros ca bicicelete nu au ce cauta acolo pentru ca exista o parcare special amenajata, biciceletele noastre incurcand femeile care fac curat pe scara.

Eu ma mai codeam insa Ina a zis ca femeia are dreptate si ca uite, majoritatea locatarilor asa fac, lasa biciclete in parcare. Cu un pic de strangere de inima am inceput sa le lasam si noi acolo iar strangerea asta de inima a durat o zi poate doua pentru ca am vazut ca nu se intampla nimic.

Si am trait fericiti pana vinerea trecuta. L-am dus pe Andrei la scoala, m-am intors, am parcat bicicleta si peste vreo 2 ore am plecat cu Marius, cu masina la un centru commercial. La intoarcere am avut surpriza sa vad ca bicicletele noastre au disparut. Mi-a fost tare greu sa accept si cum in perioada asta ma uit la un serial plin cu evenimente paranormale (Fringe se numeste) am mers si dadeam cu mana in locul unde lasasem biciceletele, poate cineva le transformase in biciclete invizibile. Nu zic ca nu se intampla fenomene paranormale dar de data asta nu a fost cazul, pur si simplu nu mai erau.

Azi, intr-un ziar local am citit un articol in care scria ca anual in Gävle se fura circa 700 biciclete. Anul  asta o sa fie circa 700+2 pentru ca spre bucuria lui Andrei, bicicleta lui a scapat.

Concluzii:
1.       Hoti exista peste tot
2.       Urasc hotii!!! Cu pasiune.
A transmis de la fata locului pagubitul de serviciu, Ciprian

Pana la o noua postare va salut cu drag si va trimit ganduri bune!

P.S. Am pus si o poza cu bicicletele si va rog sa-mi dati un semn daca le vedeti pe stradaJ


14 comentarii:

  1. Imi pare rau pentru paguba! Si-mi dau seama ca gestul in sine te-a revoltat cel mai rau.
    La capitolul hoti, ai dreptate, nu exista padure fara uscaciuni. Chiar daca padurea este stufoasa si vanjoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, nu pierderea financiara a fost cea mai dureroasa ci faptul in sine. Trecem intamplarea la experiente de viata si cu parere de rau pt vecina noastra, bicicletele vor fi parcate pe palier de acum inainte:)

    RăspundețiȘtergere
  3. lol Si pe buna dreptate! Dar nu aveti la parter camera in care se tin bicicletele si carucioarele? Banuiesc ca nu, din moment ce aveti parcare speciala in fata blocului. Desi nu bag mana in foc, parca am vazut ca pot exista ambele: si camera speciala si parcare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este. Avem o boxa dar e destul de complicat sa te tot plimbi cu bicicletele in boxa apoi iar afara

    RăspundețiȘtergere
  5. Huh! Ma bucur ca traim izolati. La noi au ramas bicicletele nopti afara, nici macar nu au fost puse piedicile la ele, erau libere(de obicei le tinem in garaj)...apoi am lasat o data usa de la garaj laaaaaarg deschisa, bicicletele iarasi neblocate. :) A mea bicicleta a ramas in parcarea spitalului vreo 4 zile, pentru ca nu am avut chef sa vin cu ea acasa...sincer am avut si eu emotii ca nu o gasesc.

    Imi pare rau pentru pierdere, inteleg perfect ce inseamna, nimic nu mi-e mai draga decat bicicleta mea, la fel o folosesc si eu zilnic. Incearca sa o asiguri, data viitoare. Cred ca merita.(a mea nu e asigurata ca e cam rabla, e luata la mana a doua acum 4 ani...de asta nu stiu sa iti spun precis)

    RăspundețiȘtergere
  6. o sa vad cum e cu asigurarea data viitoare. acum asta e...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt hoti, nationalitatea conteaza mai putin

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasand orice gluma la o parte imi pare foarte rau pentru pierderea suferita. Pot sa trag si o concluzie(glumitza): hotii nu au copii si nici "vad" pentru ele. Din fericire pentru Andrei. Sincera sa fiu si pentru noi povestea ta a venit ca un dus rece. Si sa-ti spun si de ce: pana acum era totul numai asa da, uite ca la altii se poate de ce nu si la noi (Romania).
    Asteptam iar vesti bune si povestiri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Oricat de civilizat e un loc,tot se gaseste cate unu\una sa strice armonia si increderea...

    RăspundețiȘtergere
  10. Mihaela - se intampla atat lucruri bune cat si rele aici. Suedia nu e o tra a de pe alta planeta. E o tara mai organizata dar lucruri negative se intampla si aici

    RăspundețiȘtergere
  11. Catrinel & Anton10 septembrie 2011, 06:10

    Exista speranta!
    http://www.suedia.se/index.php?c=3432

    RăspundețiȘtergere