miercuri, 29 decembrie 2010

Leapșa pe blog

Știu că titlul asta sună un pic ciudat și poate mult mai potrivit cu ce se vede pe geam ar fi fost Iarna pe ulița.
Să vă spun și cum am ajuns la titlul ăsta.
In ultima perioada am mai citit cateva lucruri despre bloguri, blogosfera si alte cuvinte din astea sofisticate. Am observat ca pe bloguri (e adevarat ca pe pe cele de succes sau pe cele de fițe) se joaca leapsa. Adica cineva se gandeste la ceva (de preferinta cat mai sofisticat sau actual), isi spune parerea si apoi roaga alti 5 blogeri sa-si spuna parerea despre subiect, adica joaca leapsa pe blog.
In cazul meu e lesne de inteles ca nu am cum sa primesc o astfel de leapsa de la un bloger de succes pentru ca eu intr-o lista de 59723 bloguri ocup locul 59716. :))
Dar pentru ca exista imaginatie nu vad de ce nu mi-as imagina de exemplu ca Majestatea Sa Regele Suediei Carl XVI Gustaf, auzind ca populatia Suediei o sa se imbogateasca cu una bucata familie de moldoveni, joaca leapsa cu mine pe blog (presupun ca nu are el blog dar na, e un exercitu de imaginatie) si ma intreaba ce astept eu, ce imi doresc eu sa se intample in 2011.
Evident ca nu se cade sa refuz un rege asa ca asteptarile, dorintele mele pe 2011 sunt:
  1. sa fiu in stare sa vorbesc suedeza incat sa reusesc macar sa cumpar paine in Gävle
  2. sa  reusesc sa imi intretin muschii bratelor pentru ca presimt ca o sa vorbesc atat de mult suedeza de o sa ma doara rau mainile (am experienta celor 3 luni in Spania si stiu eu ce spun)
  3. pentru ca eu sunt adeptul proverbului mai bine sanatos si bogat decat sarac si bolnav, imi doresc sanatate mie si familiei mele iar economiei suedeze ii doresc sa se fereasca de criza.

Cam asa stau lucrurile cu leapsa pe blog si evident ca puteti participa si voi la jocul asta.
Fie ca tot ce va propuneti in 2011 sa se implineasca.

Va salut cu drag si va trimit ganduri bune!
Ciprian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu