joi, 23 decembrie 2010

Lagom

Tocmai am terminat de impodobit bradul de Craciun si am zis ca e timpul de o urare.
Sa aveti un Craciun lagom!
Ca sa nu ma injurati chiar acum de sarbatori o sa reformulez:
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
De fapt, ca sa nu ma dau mai destept decat sunt, va doresc din inima un Craciun fantastic si un 2011 de exceptie si o sa-mi doresc mie un Craciun si un An Nou lagom ;))
Si acum sa ma fac un pic mai bine inteles. Lagom e mai mult decat un cuvant suedez, e un concept, e un mod de viata pentru ei. E calea de mijloc si il folosesc aproape la orice, la vreme, stare de spirit etc. Adica ei, suedezii, cand vremea afara nu e nici rece nici calda, nici umeda si nici uscata, nici laie si nici balaie, ei spun ca e lagom.
Am vazut la un moment dat o emisiune in care un american vorbea cu 2 suedezi si incerca sa inteleaga exact care e faza cu lagom asta. Si a intrebat asa: „ Pentru mine e lagom  daca la un concurs de alergat particip eu si alti 29 atleti, eu ies pe locul 15 si  ma apuc cu mainile de fund si sar in sus de bucurie?”
Raspuns: da
Daca stau bine si ma gandesc se pare ca in familia mea exista ceva sange suedez. Spun asta  pentru ca imi aduc aminte ca tata (Sarut mana mama! Sa-i spui lui tata ca am scris si despre el pe blog) cand incerca sa faca om din mine facea apel la ce ii spunea bunica lui si anume: „mijlocia mămucă”, mijlocia fiind calea de mijloc pe care o recomanda ea in orice situatie.
Asadar voua va doresc (ca tot am lucrat ceva timp la Vodafone) un Craciun maxim de fericit si un An Nou cu realizari maxime iar pentru mine o sa ma rezum la un Craciun si un An Nou lagom.
Asta nu inseamna ca nu puteti incerca si voi conceptul asta ;)

Craciun Fericit si La Multi Ani!

Cu drag,
Ciprian

Un comentariu:

  1. GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!
    Craciun Fericit, Manioci! Ne este dor de voi!
    ECA

    RăspundețiȘtergere