luni, 29 noiembrie 2010

El Clásico



Am realizat ca aici e blogul meu (e adevarat, e si blogul celor de la Google) si m-am gandit ca pana la urma aici pot sa postez cam tot ce imi trece prin cap.
La acest lucru mai adaug si faptul ca pana la urma asta nu e un blog in adevaratul sens al cuvantului (nu ca as sti practic ce e un blog) si din aceasta cauza o sa incep asa:
LA MUUUULTI, MUUUULTI ANI!
Este o urare pentru un prieten tare drag sufletului, meu si pe care (acum realizez) il stiu de 20 de ani. Sa traiesti Cip, sa ai parte de tot ce e frumos si bun.

Zilele trecute am primit de la el un mail cu un link catre un blog adevarat si ma intreba daca lucrurile stau atat de rau aici in Spania
Cand am citit cam ce scrie pe acolo mi-am dat seama ca in ultima perioada sunt destul de furios fata de tot ce se intampla in lume.
I-am spus si lui parerea mea si incerc sa o continui si aici.
Fac o paranteza, nu scriu avand pretentii ca ma pricep si foarte probabil postul meu de azi o sa fie citit de o singura persoana (sarut mana mama!) doar ca simt nevoia sa ma descarc olecutza.
Acu’ ca am inchis si paranteza sa va spun ce cred eu. Eu cred ca pe undeva in lumea asta sunt vreo 5-10 golani care se distreaza la maxim pe seama omenirii, golani care efectiv se joaca cu destinele oamenilor.
Probabil la inceput au facut asta pentru bani, acum cred ca o fac pentru bani si amuzament. Nu stiu in ce masura e adevarat ce cred eu insa asta e senzatia pe care eu o am. Citesc stirile si vad ca in Irlanda e jale. A fost si e inca jale prin Grecia, Portugalia sta sa cada si astia dau semne ca nu se opresc aici.
Si pentru ca spectacolul are nevoie de artificii, mai inventeza si cate un razboi prin Korea pentru ca lumea a inceput sa se cam sature de urmarirea lui Osama bin Laden, Osama bin Mohammed bin Awad bin Laden pe numele lui intreg. I-am scris numele intreg pentru ca poate cine il cauta nu stia si informatia asta si de asta nu il gasea.

Ca am ajuns la terorism ajung la o alta problema care ma cam scoate din sarite in ultima perioada si anume intimitatea.
Cei 5-10 golani pe care ii suspectez ca se afla in spatele relelor au nevoie de muulte informatii ca sa faca ceea ce cred eu ca fac si atunci au facut in asa fel incat probabil pot sa citeasca orice mail din lumea asta, sa asculte orice telefon dat si in scurt timp sa afle si ceea ce gandesti. Asta ma enerveaza la culme. Si si mai enervant este ca au inventat tot felul de pretexte astfel incat in cele mai multe cazuri au scos si legi care sa le justifice actiunile.
Ceea ce parea o gluma sa raspunzi la telefon cu Buna ziua tie si ascultatorilor nostri e foarte posibil sa se transforme in tragedie.

Speranta mea e in chinezi. Asta daca nu cumva si ei sunt printre golanii de care am mai amintit. Daca nu sunt, e bine pentru ca astia, asa mici cum ii stim, par singurii in masura sa stea de partea cealalta a baricadei. E adevarat ca ei lucreaza metodic, au cumparat tot ce era de cumparat, de la Volvo pana la mai stiu eu ce si acum au trecut si pe plan spiritual. Tocmai am aflat de la BBC ca si-au ales conducatorul Bisericii lor Catolice fara sa-l  mai consulte pe Papa de la Roma, ce orezul lor...
Tot prietenului meu ii spuneam ca genul SF a murit sau daca nu a murit nici bine nu se simte pentru ca e greu sa scrii SF acum cand ce se intampla in realitate depaseste cu mult ceea ca majoritatea dintre noi ne putem imagina.
Dupa cum vedeti nu am scris nimic despre Suedia dar am sa scriu un pic despre Spania.
Astazi in Spania poate sa vina criza aia mare, poate sa abdice regele, orice poate sa se intample ca tot nu are nici o importanta.
Astazi e ziua in care se joaca El Clásico, FC Barcelona vs Real Madrid.
Prin urmare o sa-mi iau tricoul cu Luis Enrique (pentru iubitorii de dans si muzica vreau sa subliniez ca am spus Luis Enrique si nu Enrique Iglesias) si impreuna cu un coleg maghiar ma duc in barul unui pakistanez si o sa comentez cu el meciul in suedeza

Hej då!

P.S.1 Pentru ca am folosit cuvantul terorism e foarte posibil ca baietii cu ochi albastri sa-si arunce un ochi pe aici. De asta le spun ca numele lui Osama bin Laden scris in arabeste este   أسامة بن محمد بن عوض بن لادن. Poate ii ajuta si il prind mai repede...
P.S.2  Sarut mana mama ca ai avut rabdare sa citesti tot:)

Va salut cu drag si va trimit ganduri bune!
Ciprian

Un comentariu: