marți, 8 martie 2011

8 Martie


Cand stau cu tine ma gandesc
Ce bine e cu tine
Dar cum le-o fi celor ce cresc
Si mama n-au ca mine

Cu multi ani in urma, tot de 8 Martie, intr-un moment greu pentru mama mea i-am trimis aceste versuri. Au fost luate la vremea aia dintr-o revista pentru copii si am simtit ca mi se potrivesc foarte bine.
Sarut mana mama si La multi ani! Sunt tare norocos ca am o mama ca tine.
La multi ani Ina! Multa sanatate si multa rabdare cu sistemul sanitar suedez! Eu si Andrei iti spunem si aici ca te iubim si iti dorim tot ce iti doresti tu (sa faci bine sa treci pe lista de dorinte si un Volvo)

La multi tuturor doamnelor, domnisoarelor, tuturor mamelor si viitoarelor mame:)

Va salut cu drag si va trimi ganduri bune,
Ciprian

2 comentarii:

  1. La multi ani! si de la noi....cu scuzele de rigoare pentru intarziere!
    Ne bucuram ca v-ati acomodat si ca va e bine.

    Va pupam cu drag!

    Olimpia, Christi si Ingrid

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noi va pupam si va trimitim ganduri bune. ce mai faceti? cu ce va laudati?

    RăspundețiȘtergere