sâmbătă, 25 iunie 2011

Vara in Suedia



De mai bine de o saptamana experimentam un nou tip de vara pentru noi, vara suedeza. Spre deoebire de vara din Berceni, vara suedeza e una unde nu te intalnesti cu temperaturi mai mari de 14-15 grade. La inceput m-am enervat apoi am inceput sa ma obisnuiesc iar in cele din urma am inceput sa glumim si sa ne bucuram ca nu mai e cazul sa cumparam crème cu care sa ne dam ca sa nu ne parlim pielea.

Legat de temperaturi trebuie sa va povestesc despre o tanti bastinasa. Acum cca 2 saptamani cand vara pe aici arata ca o vara cu care eram eu obisnuit (adica erau vreo 25 grade, maxim) am fost la gradinita lui Andrei, la o serbare. Acolo o tanti mai avea un pic si ma convingea sa sun la 112 pe motive de caldura. Spunea ca nu mai suporta asa canicula in conditiile in care mie imi era numai bine, nici prea cald, nici prea frig. In timp ce ma uitam la ea si incercam sa-mi gasesc un ton cat mai convingator cu care sa-I spun ca o inteleg, ma gandeam ca nu i-ar stica vreo 2 zile prin Bucuresti in mijloc de iulie, eventual intr-un Tico fara aer conditionat…
Dar poate inca nu e cazul sa ma dau prea zmeu. O sa mergem acusica in Spania si acolo sigur o sa dam peste temperaturi serioase + ceva umiditate si atunci o sa vad eu cat de mult o sa ma vait. Cu ocazia asta am sa-mi exersez si limba spaniolo-englezo-gimnastica.

O sa revin cu impresii de calatorie iar pana atunci va dorim o vara frumoasa!
Va salut cu drag si va trimit ganduri bune!
Ciprian

11 comentarii:

  1. Si aici vara trecuta cand au fost vreo 27,28 intr-o zi, le dadea pe bbc avertismente, sa nu stea in soare, sa bea apa etc:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanta placuta in Spania! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. deocamdata e vara suedeza si in Berceni :))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu e chiar rea nici vara suedeza:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cu ce firma ati ajuns in suedia daca nu sunt indiscreta si nesimtita

    RăspundețiȘtergere
  6. cu ce firma a-ti ajuns in suedia daca nu sunt indiscreta si nesimtita?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna laura!

    Firma de recrutare este Medicarrera

    RăspundețiȘtergere